Avand in vedere ca sfarsitul acestui an va marca lansarea generatiei noi de console Xbox Series X, dar si ca planurile initiale de promovare si marketing au fost date peste cap de aparitia pandemiei globale de COVID-19, Microsoft a revenit cu un nou plan de comunicare in privinta noutatilor pregatite de divizia Xbox pentru restul anului 2020.

Astfel, pe scurt, strategia celor de la Microsoft se va baza pe urmatoarele idei principale: Scopul principal al diviziei de gaming ramane lansarea consolei Xbox Series X, alaturi de noul Halo Infinite, in cursul sezonului sarbatorilor de iarna din 2020 Toate cele 15 studiouri din cadrul Xbox Games Studios lucreaza din greu la jocuri de noua generatie pentru Xbox Series X si pentru serviciul Xbox Game Pass Echipe si publisheri parteneri de pe tot globul lucreaza la jocuri third party pentru Xbox Series X, ce vor acompania consola in momentul lansarii acesteia Suport extins pentru gamerii de pe PC, toate titlurile importante ale companiei, precum Halo Infinite, Wasteland 3, Minecraft Dungeons sau Microsoft Flight Simulator, urmand sa fie disponibile prin intermediul serviciului Xbox Game Pass pentru PC Noi update-uri si adaugiri de jocuri planificate pentru serviciul Xbox Game Pass pentru console si PC Extinderea noului serviciu de game streaming Project xCloud in mai multe tari si pe mai multe dispozitive si unificarea acestuia, mai tarziu in cursul acestui an, cu Xbox Game PassDe asemenea, incepand cu episodul de maine al show-ului Inside Xbox , Microsoft da startul unei serii de update-uri ce vor fi comunicate...