Pentru ca am intalnit persoane care stramba din nas cand aud de rucola, am sa incep prin a va spune cate ceva despre aceasta verdeata incredibil de sanatoasa. Desi are un continut caloric foarte mic, este o sursa importanta de fibre alimentare, vitamine precum A, C, K sau P, dar si fier si potasiu. Are insusirea de a imbunatati calitatea sangelui. Rucola nu contine grasimi sau colesterol, iar nivelul de sodiu este foarte scazut. Este satioasa si ajuta la diminuarea consumului de grasimi. Este un mijloc excelent de prevenire si combatere a aterosclerozei, ischemiei cardiace si a accidentelor vasculare, marind flexibilitatea si permeabilitatea vaselor de sange. De asemenea, consumul frunzelor de rucola fereste organismul de infectii si ii sporeste capacitatea de aparare, crescand imunitatea acestuia. Infectiile renale si intestinale sunt prevenite eficient, rucola avand un efect antiinfectios puternic datorita uleiului volatil pe care aceasta il contine si care distruge eficient bacteriile ce produc aceste boli ori le inhiba dezvoltarea. Acestea fiind spuse, sa vedem care sunt ingredientele:Ouale se bat cu telul pentru amestecuri usoare, apoi se adauga sunca, telemeaua si o mana de rucola, aici folosindu-se mixerul vertical cu cutit. Adaugam laptele, iar pentru incorporare folosim din nou telul.

Intr-o tigaie antiaderenta, fara adaos de grasimi, coacem omleta pe ambele parti. Vom obtine un mic dejun pufos si foarte gustos. Este o reteta extrem de usor de preparat care noua ne place mult. Am servit alaturi de frunze de rucola proaspete, cascaval cu verdeturi si masline.

Pofta buna!