Bethesda a publicat spotul publicitar pe care il va folosi pentru promovarea TV a jocului DOOM Eternal, cea mai noua creatie a veteranilor de la id Software. In mod curios, avand in vedere tematica seriei DOOM, cele 30 de secunde nu sunt acompaniate de sonoritatile de metal industrial la care ne-am fi asteptat, ci de piesa Rebel Renegade, produsa de Tommee Profitt (feat. Beacon Light).

De asemenea, colegii de la IGN au publicat un nou clip din DOOM Eternal, prezentand noua minute de gameplay dintr-un Master Level al noului shooter. Aceste Master Levels sunt editii remixate ale nivelurilor clasice, mult mai dificile, cu dispuneri diferite ale monstrilor, ce se deblocheaza progresiv pe masura ce parcurgeti campania.

DOOM Eternal va continua evenimentele din DOOM (2016), pastrand formula de baza a acelui joc si imbogatind-o cu noi elemente, precum accentul pus pe deplasarea fluenta prin mediul inconjurator, adaugarea lansatorului de flacari, locatii noi pe care vom avea ocazia sa le exploram, design-ul imbunatatit al monstrilor, posibilitatea de a-i dezmembra treptat, dar si modul multiplayer Battlemode, in care doi demoni se vor putea alia impotriva Doom Slayer-ului. A fost confirmat faptul ca DOOM Eternal nu va include microtranzactii.

DOOM Eternal va fi lansat pe 20 martie 2020, in versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One, PC si Google Stadia. Editia pentru Nintendo Switch va fi disponibila la o data ulterioara. Articol original DOOM Eternal iata spotul publicitar folosit pentru promovarea TV a jocului, de pe site-ul go4games.ro