DOOM Eternal a fost lansat la sfarsitul saptamanii trecute, milioane de gameri fiind ocupati momentan cu disecatul demonilor. Unul dintre putinele lucruri care lipsesc noului shooter de la id Software este suportul pentru efectele grafice realizate prin intermediul tehnologiei de ray tracing in timp real (RTX pentru utilizatorii de placi video NVIDIA).

Conform declaratiei lui Marty Stratton, producator executiv in cadrul studioului id Software, echipa s-a concentrat pe alte aspecte din DOOM Eternal, includerea efectelor RTX urmand sa fie luata in considerare pentru un eventual viitor update al jocului.

Pana atunci insa, cine doreste sa-si faca o impresie despre cum ar putea arata DOOM Eternal cu efectele de ray tracing activate o poate face folosind mod-ul Reshade Ray Tracing, realizat de Pascal Marty McFly Gilcher. Este vorba despre o unealta prin intermediul careia, cateodata, aspectul vizual al jocurilor poate fi imbunatatit.

Spre exemplu, in DOOM Eternal, acest mod aplica iluminare globala realizata prin ray tracing si imbunatateste efectul de ambient occlusion. Totusi, trebuie sa stiti ca aplicarea unor astfel de efecte, mai ales provenite din surse neoficiale precum este acest mod, poate avea un impact major asupra performantei.

Colegii de la canalul de YouTube Digital Dreams au realizat un asemenea test in DOOM Eternal, in clipul de mai jos fiind disponibile comparatii intre versiunea standard a jocului (rulata la detalii maxime) si cea imbunatatita cu ajutorul Reshade Ray Tracing.

DOOM Eternal este disponibil acum, in versiuni pentru PlayStation 4, Xbox One si PC. De asemenea, este asteptata si o editie pentru Nintendo Switch. Articol original Cum ar arata DOOM Eternal cu efectele ray tracing RTX pornite, de pe site-ul go4games.ro