Noi, cu Oastea Domnului, lucram mai mult in cadrele asa-numitului apostolat laic. Adica, ii chemam si pe mireni la lucru pentru vestirea Domnului, pentru vestirea mantuirii. Nici acest lucru nu e o noutate a noastra. Apostolatul laic este porunca Scripturii. Incepand de la cele doua femei Samarineanca si Maria Magdalena, care s-au facut niste []Noi, cu Oastea Domnului, lucram mai mult in cadrele asa-numitului apostolat laic. Adica, ii chemam si pe mireni la lucru pentru vestirea Domnului, pentru vestirea mantuirii.

Nici acest lucru nu e o noutate a noastra. Apostolatul laic este porunca Scripturii. Incepand de la cele doua femei Samarineanca si Maria Magdalena, care s-au facut niste vestitoare ale Domnului, dupa ce L-au aflat pe Domnul de-a lungul tuturor Scripturilor, aflam apostolatul laicilor si porunca acestui apostolat. E destul sa amintim cuvantul Apostolului Iacov: Sa stie ca cel ce a intors pe pacatos de la ratacirea caii lui va mantui un suflet din moarte si va acoperi multime de pacate (Iacov 5, 20).

Orice suflet, care L-a aflat cu adevarat pe Domnul, se face un vestitor al Domnului. Asa a fost la inceputul crestinismului, asa trebuie sa fie si azi.

Lumea insa vede o noutate primejdioasa si aici. O vede tocmai pentru ca s-a stins crestinismul cel dintai, crestinismul cel viu, cel marturisitor si vestitor. S-a stins si in cei in care ar trebui sa arda cu putere. Cum scrie intr-un loc fratele Oprisan: Pana nu mult in urma, noi, laicii, eram turma, oile. Atat! Oile aveau, in intelegerea vremii, numai lana si laptele. Atat! Alta chemare nu aveau.

Dar in folosirea apostolatului laic, pe langa Sfanta...