Stilul artistic din Diablo III, destul de colorat si jovial fata de precedentele titluri din serie, nu a fost pe placul fanilor. Tocmai din aceasta cauza Blizzard Entertainment a ales, pentru viitorul Diablo IV, sa se intoarca la originile morbide si sangeroase ale seriei, noul joc avand un aspect mult mai matur si intunecat.

Totusi, Diablo III nu a fost intotdeauna atat de viu colorat, versiunile preliminare ale jocului fiind concepute in acelasi stil vizual precum primele doua titluri din serie. Imaginile din galeria de mai jos provin din perioada anului 2005, atunci cand fostul studio Blizzard North (desfiintat, intre timp) inca lucra la acest joc. Autenticitatea imaginilor nu poate fi pusa sub semnul intrebarii, acestea fiind publicate de Oscar Cuesta, fost Senior 3D artist in cadrul Blizzard North, acum Art Director / Senior Artist in echipa de la Tequila Works.

Chiar daca departe de a reprezenta un produs final, imaginile de mai jos demonstreaza dificilul proces de trecere a formulei Diablo de la grafica bidimensionala, ce a caracterizat primele doua titluri din serie, la abordarea 3D ce se regaseste in Diablo III.

Diablo III este disponibil acum pe mai toate platformele, plecand de la PC si Mac, trecand prin consolele PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One, Xbox 360 si sfarsind cu Nintendo Switch. Diablo IV este produs pentru PC, PlayStation 4 si Xbox One, zvonurile indicand ca vom avea parte de un beta extins al jocului in 2020, urmat de lansarea propriu-zisa in 2021. Articol original Iata cum arata Diablo III fara grafica viu colorata, cu multi ani inainte de lansare, de pe site-ul go4games.ro