Sfantul Apostol Pavel spune c dac vrea cineva s devin intelept, s se fac nebun . Deci nu e de mirare c , pentru cei firesti, lucrurile duhovnicesti sunt o nebunie. Oricat am incerca noi s in lt m acest Nume sau aceast Lucrare a Oastei Domnului, tot nu vom putea s o facem indeajuns, asa precum Moise a []Sfantul Apostol Pavel spune c dac vrea cineva s devin intelept, s se fac nebun . Deci nu e de mirare c , pentru cei firesti, lucrurile duhovnicesti sunt o nebunie.

Oricat am incerca noi s in lt m acest Nume sau aceast Lucrare a Oastei Domnului, tot nu vom putea s o facem indeajuns, asa precum Moise a in ltat sarpele in pustie, pentru c ea este o lucrare dumnezeiasc si mintea omului nu se poate ridica indeajuns pentru a o intelege. Ci trebuie ca Domnul nostru Iisus Hristos s Se coboare pan la inima noastr , nu pan la mintea noastr .

Cand Domnul Se coboar pan in str fundul fiintei noastre, a inimii noastre, de-abia atunci putem simti ce inseamn darul acesta minunat al credintei. Dar cand Domnul Iisus coboar doar pan la mintea sau mai bine-zis cand noi incerc m s credem in El dup mintea noastr , atunci am ajuns la o credint doar pentru minte, nu la o credint ADEV RAT , care este Darul S u. Cand un suflet simte c a primit acest DAR MINUNAT de a crede puternic in Domnul nostru Iisus Hristos, El devine un ucenic al S u pentru totdeauna si devine cel mai smerit si se vede cel mai p c tos, cel dintai dintre p c tosi. Si va c uta si el s aib , in inima sa si in fiinta sa, gandul care era in Domnul Iisus Hristos, asa cum spune Sf. Ap. Pavel filipenilor. Aceasta este marea tain a credintei, a crestin t tii, a Oastei Domnului. Doar prin aceast tain m reat care nu poate fi decat in Hristos si in Biseric , asa cum spune tot Sf. Ap. Pavel, putem si noi fiecare simti la randul nostru m retia celorlalte taine. F r aceast ...