Prin Nașterea din Nou…
Sfantul Apostol Pavel spune c dac vrea cineva s devin intelept, s se fac nebun . Deci nu e de mirare c , pentru cei firesti, lucrurile duhovnicesti sunt o nebunie. Oricat am incerca noi s in lt m acest Nume sau aceast Lucrare a Oastei Domnului, tot nu vom putea s o facem indeajuns, asa precum Moise a []Sfantul Apostol Pavel spune c dac vrea cineva s devin intelept, s se fac nebun . Deci nu e de mirare c , pentru cei firesti, lucrurile duhovnicesti sunt o nebunie.
Oricat am incerca noi s in lt m acest Nume sau aceast Lucrare a Oastei Domnului, tot nu vom putea s o facem indeajuns, asa precum Moise a in ltat sarpele in pustie, pentru c ea este o lucrare dumnezeiasc si mintea omului nu se poate ridica indeajuns pentru a o intelege. Ci trebuie ca Domnul nostru Iisus Hristos s Se coboare pan la inima noastr , nu pan la mintea noastr .
Cand Domnul Se coboar pan in str fundul fiintei noastre, a inimii noastre, de-abia atunci putem simti ce inseamn darul acesta minunat al credintei. Dar cand Domnul Iisus coboar doar pan la mintea sau mai bine-zis cand noi incerc m s credem in El dup mintea noastr , atunci am ajuns la o credint doar pentru minte, nu la o credint ADEV RAT , care este Darul S u. Cand un suflet simte c a primit acest DAR MINUNAT de a crede puternic in Domnul nostru Iisus Hristos, El devine un ucenic al S u pentru totdeauna si devine cel mai smerit si se vede cel mai p c tos, cel dintai dintre p c tosi. Si va c uta si el s aib , in inima sa si in fiinta sa, gandul care era in Domnul Iisus Hristos, asa cum spune Sf. Ap. Pavel filipenilor. Aceasta este marea tain a credintei, a crestin t tii, a Oastei Domnului. Doar prin aceast tain m reat care nu poate fi decat in Hristos si in Biseric , asa cum spune tot Sf. Ap. Pavel, putem si noi fiecare simti la randul nostru m retia celorlalte taine. F r aceast ...
Oricat am incerca noi s in lt m acest Nume sau aceast Lucrare a Oastei Domnului, tot nu vom putea s o facem indeajuns, asa precum Moise a in ltat sarpele in pustie, pentru c ea este o lucrare dumnezeiasc si mintea omului nu se poate ridica indeajuns pentru a o intelege. Ci trebuie ca Domnul nostru Iisus Hristos s Se coboare pan la inima noastr , nu pan la mintea noastr .
Cand Domnul Se coboar pan in str fundul fiintei noastre, a inimii noastre, de-abia atunci putem simti ce inseamn darul acesta minunat al credintei. Dar cand Domnul Iisus coboar doar pan la mintea sau mai bine-zis cand noi incerc m s credem in El dup mintea noastr , atunci am ajuns la o credint doar pentru minte, nu la o credint ADEV RAT , care este Darul S u. Cand un suflet simte c a primit acest DAR MINUNAT de a crede puternic in Domnul nostru Iisus Hristos, El devine un ucenic al S u pentru totdeauna si devine cel mai smerit si se vede cel mai p c tos, cel dintai dintre p c tosi. Si va c uta si el s aib , in inima sa si in fiinta sa, gandul care era in Domnul Iisus Hristos, asa cum spune Sf. Ap. Pavel filipenilor. Aceasta este marea tain a credintei, a crestin t tii, a Oastei Domnului. Doar prin aceast tain m reat care nu poate fi decat in Hristos si in Biseric , asa cum spune tot Sf. Ap. Pavel, putem si noi fiecare simti la randul nostru m retia celorlalte taine. F r aceast ...
Sursa: Oastea Domnului
Vezi articolul complet pe Oastea Domnului
Poate iti place articolul
Poate iti place stirea
Poate iti place filmul
Categorii sectiune
Categorii
Etichete
desert tarta exotica
desert tarta frageda cu prune si rodie
desert tarta galette cu prune si scortisoara
desert tarta in doua culori cu prune si mere
desert tarta normanda cu mere
desert tarta perseide
desert tarta pufoasa cu fructe
desert tarta raffaello
desert tarta rapsodia
desert tarta rustica cu capsune