10 O, sfinti pescari, fiti foarte atenti ce predicati si ce aduceti in adunarea Domnului! Aruncati mreaja in partea dreapt Faceti chemarea cutremur toare dar putin si dup dreapta inv t tur . Nu cumva s v faceti vinovati aducand cu gr mada tot felul de fiinte care vor otr vi, vor musca, vor strica Lucrarea lui Dumnezeu. Nu v faceti prin []10 O, sfinti pescari, fiti foarte atenti ce predicati si ce aduceti in adunarea Domnului!Aruncati mreaja in partea dreapt Faceti chemarea cutremur toare dar putin si dup dreapta inv t tur .

Nu cumva s v faceti vinovati aducand cu gr mada tot felul de fiinte care vor otr vi, vor musca, vor strica Lucrarea lui Dumnezeu.

Nu v faceti prin grab , p rtasi p catelor celor care vin in mreaja Domnului, f r nasterea din nou tot cu firea lor de broasc sau de sarpe, sau de lipitoare.11 Ce cutremur tor este sfatul: s nu-ti pui cu grab mainile peste nimeni (1 Tim. 5, 22).

Toat durerea cea mai mare a Lucr rii Domnului, a venit si va mai veni, din partea acestora, care au fost adusi cu graba si cu gr mada, prin chem ri fortate si firestipentru ca acel ce i-a adus, s se laude cu multimea trupurilor prinse de el.

De el, nu de Domnul.

Fiindc ai lui erau, ca el si nu ai Domnului ca Domnul.12 Cand iubesti puternic pe cineva, imprumuti nu numai felul lui de a umbla ci si felul lui de a vorbi.

Multe din persoanele care ne sunt apropiate, r man pentru noi cu numele pe care li l-au dat odat copiii lor iubiti. Sau p rintii lor in copil ria lor iubit .13 Ce minunat este cand credinciosul Domnului deprinde felul de a vorbi al lui Iisus!Cand vorbirea noastr se formeaz dup vocabularul clar, cuviincios si dulce al Bibliei!Este o fericire s asculti vorbirile pline de miez ale unor ucenici credinciosi ai lui Iisus, care nu numai c vorbesc adev rul s n tos al mantuirii, dar il si inf tiseaz in cuvintele simple, limpezi si intelese de toti, ale vocabularului Biblic.14 Ce intristat iti r mane sufletul de multe ori cand auzi pe cate unii alergand anume dup cuvintele cele mai neintelese si mai str ine, pentru a se ar ta pe ei, nu pe Iisus.

Ba inc de multe ori acesti vorb reti, in dorinta lor de a se ar ta prea stiutori, rostesc si cuvinte ale c ror inteles adev rat nu-l cunosc, dandu-si astfel pe fat nu numai trufia, ci si prostia. Pentru c cuvantul radical rostit de el cu trufie prosteasc , are cu totul alt inteles si alt loc decat cel in care il inf tiseaz ei.15 Vorbirile incalcite si vorbitorii acestora, nu aduc niciodat nici un folos nim nui, ci numai pagub . In primul rand lor insisi dovedindu-se si...