Jianu (CNIPMMR): Trebuie să demontăm mitul că voucherele de vacanţă au ţinut turismul în România şi au crescut preţurile
Voucherele de vacanta au insemnat, anul trecut, doar 20% din cifra de afaceri a antreprenorilor din turism si nu au avut un impact semnificativ asupra preturilor, astfel ca trebuie demontat mitul ca aceste tichete au tinut turismul romanesc, a declarat, luni, presedintele Consiliului National pentru Intreprinderile Private Mici si Mijlocii din Romania (CNIPMMR), Florin Jianu, cu ocazia lansarii Cartei Albe a turismului din Romania.
Trebuie sa demontam un mit ca voucherele de vacanta au tinut turismul din Romania. Media ca pondere in cifra de afaceri este nu mai mult de 20% la unitatile turistice din Romania. A fost un sprijin necesar, dar nu covarsitor, a spus Jianu.
Potrivit acestuia, pretul mediu de cazare a fost anul trecut intre 110 si 200 de lei, neexistand modificari substantiale fata de anul anterior.
Deci, serviciile nu s-au scumpit din cauza voucherelor. Acestea au avut impact de 10-20 de lei, adica nesemnificativ, nu a existat o dublare a preturilor sau o schimbare dramatica, a aratat Florin Jianu.
CNIPMMR a realizat un profil al antreprenorului roman din turism, a adaugat el. Media de varsta este de 46 de ani, 90% dintre antreprenori au studii superioare si au 14 ani de experienta in medie.
Ei lucreaza 54 de ore pe saptamana, ceea ce inseamna 10-12 ore pe zi, adica un efort semnificativ pentru orice tip de antreprenori, a subliniat seful CNIPMMR.
Florin Jianu a mai spus ca peste jumatate dintre antreprenorii din turism se plang de concurenta neloiala din partea unitatilor neclasificate. Mai mult, 9 din 10 antreprenori din turism se autofinanteaza, adica mai mult decat media generala de 8 din 10 la IMM-uri. AGERPRES/(AS - autor: Florentina Cernat, editor: Oana Tilica, editor online: Ada Vilceanu)
Trebuie sa demontam un mit ca voucherele de vacanta au tinut turismul din Romania. Media ca pondere in cifra de afaceri este nu mai mult de 20% la unitatile turistice din Romania. A fost un sprijin necesar, dar nu covarsitor, a spus Jianu.
Potrivit acestuia, pretul mediu de cazare a fost anul trecut intre 110 si 200 de lei, neexistand modificari substantiale fata de anul anterior.
Deci, serviciile nu s-au scumpit din cauza voucherelor. Acestea au avut impact de 10-20 de lei, adica nesemnificativ, nu a existat o dublare a preturilor sau o schimbare dramatica, a aratat Florin Jianu.
CNIPMMR a realizat un profil al antreprenorului roman din turism, a adaugat el. Media de varsta este de 46 de ani, 90% dintre antreprenori au studii superioare si au 14 ani de experienta in medie.
Ei lucreaza 54 de ore pe saptamana, ceea ce inseamna 10-12 ore pe zi, adica un efort semnificativ pentru orice tip de antreprenori, a subliniat seful CNIPMMR.
Florin Jianu a mai spus ca peste jumatate dintre antreprenorii din turism se plang de concurenta neloiala din partea unitatilor neclasificate. Mai mult, 9 din 10 antreprenori din turism se autofinanteaza, adica mai mult decat media generala de 8 din 10 la IMM-uri. AGERPRES/(AS - autor: Florentina Cernat, editor: Oana Tilica, editor online: Ada Vilceanu)
Sursa: AGERPRES
Vezi articolul complet pe AGERPRES
Poate iti place articolul
Poate iti place stirea
Poate iti place filmul
Categorii sectiune
Bani
Andreea Ibacka
18 Mai
News.ro
Cezar Osiceanu
Bancuri
Johnson & Johnson
Andreea
Locuri De Munca
Cutremur
Inna
Crosuri
Accident
Stiri Interne
Soc
Comunitate
Vedete
Asistent Medical
Audio
Angajata Tren Londra
Cultura
Trending
Boala Jack Nicholson
Cadouri De Paste
Alexandra Stan
Bloguri
Sezonul Alb
Digisport
Gina Pistol
Coronavirus
Toate din STIRI