inem sa spunem indata ca Oastea Domnului nu este o insirare de reguli si regulamente lungi, despre tot ce trebuie sa faca si ce sa nu faca cei care au intrat si cei ce vor sa intre in Oaste. In deosebire de acestea, noi punem apasul pe adancirea vietii sufletesti, in Evanghelie, in Jertfa Crucii; [] inem sa spunem indata ca Oastea Domnului nu este o insirare de reguli si regulamente lungi, despre tot ce trebuie sa faca si ce sa nu faca cei care au intrat si cei ce vor sa intre in Oaste. In deosebire de acestea, noi punem apasul pe adancirea vietii sufletesti, in Evanghelie, in Jertfa Crucii; pe intarirea si cresterea neincetata in darul lui Dumnezeu, pe dospirea vietii cu aluatul Evangheliei, pe o aratura mai adanca in paman-tul inimii noastre. Fara de acestea, toate regulamentele si poruncile sunt sarcini grele de purtat (Luca 11, 46); sunt numai spalarea pe din afara a blidelor (Luca 11, 39); sunt litera care omoara, pentru ca lipseste din ea duhul care face viu si da omului dar si putere sa iasa din pacate (II Cor. 3, 6). Cea mai slaba predica e aceea care intruna tot spune: Fa ceea si ceea si nu fa ceea si ceea! Cei mai multi oameni cunosc raul, dar n-au putere sa faca binele. De aceasta putere au lipsa. Vom da si noi anumite reguli si cerinte, dar ne vom sili ca aceste cerinte sa fie insotite si de duhul care sa le dea putere. Vom da pe scurt numai principalele cerinte si reguli ce se cer de la cei care au intrat si de la cei care vor sa intre in Oastea Domnului.va urmaIOSIF TRIFA Preot