Omul cel dintai este din p mant, p mantesc; omul cel de-al doilea este din cer. Cum este cel p mantesc, asa sunt si cei p mantesti, si cum este cel ceresc, asa sunt si cei ceresti. Si dup cum am purtat chipul celui p mantesc, s purt m si chipul celui ceresc. (I Cor 15, 47-49) Oprindu-ne asupra acestor versete, []Omul cel dintai este din p mant, p mantesc; omul cel de-al doilea este din cer. Cum este cel p mantesc, asa sunt si cei p mantesti, si cum este cel ceresc, asa sunt si cei ceresti. Si dup cum am purtat chipul celui p mantesc, s purt m si chipul celui ceresc. (I Cor 15, 47-49)Oprindu-ne asupra acestor versete, putem vedea rolul si chemarea fiec rui credincios pe acest p mant, acela de a ne ridica din starea noastr c zut , in ltand privirea spre cer, de acolo de unde vine tot ajutorul si n dejdea celor c zuti si n p stuiti de aceast grea povar a p catului.

Ast zi, intr-o societate tot mai c zut , suntem chemati s fim lumin unde este intuneric , suntem chemati,,s fim sare acolo unde este stric ciune , ins aceast lucrare se poate face numai prin acest salt amintit mai sus:,,saltul izb virii si al lep d rii , al in lt rii noastre spre cer, spre Domnul IISUS, iar acest proces incepe odat cu recunoasterea st rii noastre ap s toare si chinuitoare de p cat.

Prin Oastea Domnului, am avut binecuvantarea acestor st ri de trecere de pe p mant la cer, din b t usii satului in cei mai credinciosi oameni ai satului, cum ne este amintit atat de...