Lumea voii omeneşti şi a închipuirilor este lumea „nălucirilor” adevărului.
Inchipuirile departeaza pe om de Dumnezeu, insa chemarea numelui lui Iisus Hristos si cautarea voii lui Dumnezeu pot mantui din aceasta stapanire. Pentru credinciosul simplu si smerit, slobozirea de sub stapanirea inchipuirii se dobandeste prin simpla si intreaga nazuinta de a trai dupa voia lui Dumnezeu. Este ceva atat de simplu, si totodata ascuns de []Inchipuirile departeaza pe om de Dumnezeu, insa chemarea numelui lui Iisus Hristos si cautarea voii lui Dumnezeu pot mantui din aceasta stapanire.
Pentru credinciosul simplu si smerit, slobozirea de sub stapanirea inchipuirii se dobandeste prin simpla si intreaga nazuinta de a trai dupa voia lui Dumnezeu. Este ceva atat de simplu, si totodata ascuns de cei intelepti si intelegatori , si nu este cu putinta a o lamuri in cuvinte.
In aceasta cautare a voii lui Dumnezeu se cuprinde lepadarea de lume. Sufletul doreste a trai cu Dumnezeu si dumnezeieste, si de aceea se leapada de voia proprie si de inchipuiri ce nu pot zidi adevarata fiintare, ci se adeveresc a fi intunericul cel mai dinafara .
Lumea voii omenesti si a inchipuirilor este lumea nalucirilor adevarului. Aceasta lume la om este aceeasi cu cea a cazutilor diavoli, drept care inchipuirea este poarta deschisa lucrarii diavolesti. i inchipuirile diavolesti, si cele faurite de insusi omul pot inrauri asupra oamenilor, schimbandu-le infatisarea si chipul, dar intr-un astfel de caz un lucru este de neocolit: tot...
Pentru credinciosul simplu si smerit, slobozirea de sub stapanirea inchipuirii se dobandeste prin simpla si intreaga nazuinta de a trai dupa voia lui Dumnezeu. Este ceva atat de simplu, si totodata ascuns de cei intelepti si intelegatori , si nu este cu putinta a o lamuri in cuvinte.
In aceasta cautare a voii lui Dumnezeu se cuprinde lepadarea de lume. Sufletul doreste a trai cu Dumnezeu si dumnezeieste, si de aceea se leapada de voia proprie si de inchipuiri ce nu pot zidi adevarata fiintare, ci se adeveresc a fi intunericul cel mai dinafara .
Lumea voii omenesti si a inchipuirilor este lumea nalucirilor adevarului. Aceasta lume la om este aceeasi cu cea a cazutilor diavoli, drept care inchipuirea este poarta deschisa lucrarii diavolesti. i inchipuirile diavolesti, si cele faurite de insusi omul pot inrauri asupra oamenilor, schimbandu-le infatisarea si chipul, dar intr-un astfel de caz un lucru este de neocolit: tot...
Sursa: Oastea Domnului
Vezi articolul complet pe Oastea Domnului