Nu sunt multe jocuri care actualizare după actualizare mă păcălesc să ma duc la ele și să mai stau vreo 50 de ore în ele până să rămân amorțit și satisfăcut de experiență.

Îl am din 2011, iar de fiecare dată când lansează o actualizare (care e raritate în prezent), mă cheamă înapoi mai ceva ca plăcintele de casă de la bunica. Am jucat minunăția asta 427 de ore. Și aș mai băga! De ar fi conținut nou.

De când a fost lansat Terraria, jocul a primit un număr enorm de actualizări și extrem de mult conținut. Jocul din 2011 nu se compară cu ce a rămas de la ultima actualizare - și totul e înspre bine. Nu mulți dezvoltatori ar lansa atâtea actualizări în mod gratuit fără să bage 2-3 în DLC-uri, iar așa jocul și-a menținut viața (ce naiba, 22 de mii încă în joacă chiar în momentul ăsta). Gata cu istoria,hai la joc.

Terraria este un joc de 9,99€ dezvoltat și distribuit de Re-Logic, joc 2D cu stil Metroidvania și ceva Minecraft în 2D. Nu săriți că am spus Minecraft în 2D, Minecraft e mai bun când vine vorba de construcții, dar în rest - Terraria întotdeauna.

Scopul inițial este să supraviețuiești nopților periculoase în case ochii zburători și zombi vor veni să te omoare fiindcă nu există niciun mall in Terraria, iar tu ești singura distracție disponibilă. Începi cu o scobitoare pe post de sabie, un topor, un târnăcop și un tip care îți oferă sfaturi. Primul tău țel: fă-ți o încăpere sigură în care să supraviețuiești primei nopți. Al doilea: caută lucruri cu care să-ți faci obiecte mai bune cu care să faci față nopților afară și a tot ceea ce se află în subteran.

Cu cât avansezi mai mult în subteran, cu atât mai multe pericole și inamici mai puternici vei găsi, așa că va trebui să ai grijă să nu sapi prea repede și prea lacom - regula din Minecraft se aplică și aici: să nu sapi niciodată direct în jos.

După ce te trezești cu ceva armură mai bună, vei vrea să descoperi cam ce e la nivelul solului, unde vai da peste un deșert, sau pur și simplu vei da peste următorul mediu care o să-ți facă zile fripte - scopul tău acum e să-ți dai seama ce urmează să faci. După ceva timp de stat în subteran, o să găsești o metodă de a-ți mări viața și cu puțin noroc o să te bați cu primul Boss! Dacă îl bați, bravo, ai descoperit cum să continui! Bați monștri mai mari pentru obiecte mai bune și tot așa.

Tot jocul e așa: descoperi un mediu, vezi ce poți folosi din el, vezi dacă are vreun Boss, bați Bossul, vezi dacă obiectele de ajută și cauți în continuare. Ideea este simplă, dar varietatea de inamici și echipamente o să-ți ofere ore întregi de explorare, iar după peste 400 de ore, pot spune că poți să pierzi lejer 100 de ore descoperind finalul de joc pentru prima oară.

Acum, despre sonor și muzică: nu am comentarii, unele efecte s-ar putea să fie extrem de generice, dar muzica este potrivită pentru fiecare scenariu: de la plimbarea prin pădure pe timp de zi, la explorarea de caverne înghețate și până la lupta cu Bossul final, nu am comentarii în legătură de muzică - ocazional o mai și ascult separat de joc.

Pot să vorbesc mult și bine despre jocul ăsta, asta din cauză că are ATÂT DE MULT CONȚINUT. Nici nu m-am atins de faptul că poți să ai NPC care să îi găzduiești în structuri create de tine! De fapt acum am atins. Sau că poți să-ți personalizezi caracterul cu tot felul de culori care mai de care mai țipătoare sau hipnotizante.

Sau că poți găsi costume care inițial erau ale dezvoltatorilor.

Sau posibilele invazii de armate de NPC.

Prea mult conținut, prea ca la țară.