Lucrarea faptele noastre este numita semanare , la fel indoita, una in omul cel dinafara, si alta, in omul cel dinlauntru, iar roadele acestora se vad, la fel, diferite. Cel ce va semana in trup va secera din trup stricaciune, iar cel ce va semana in duh va secera viata vesnica. Semanarea omului celui dinafara si []Lucrarea faptele noastre este numita semanare , la fel indoita, una in omul cel dinafara, si alta, in omul cel dinlauntru, iar roadele acestora se vad, la fel, diferite. Cel ce va semana in trup va secera din trup stricaciune, iar cel ce va semana in duh va secera viata vesnica.

Semanarea omului celui dinafara si secerisul in veacul de acum este de trei feluri: de desfranare trupeasca, de desfranare a ochilor si de mandrie lumeasca. Daca omul cel launtric nu se invata din legea lui Dumnezeu si nu se hraneste, nici nu se intareste prin lectura si rugaciune, atunci este biruit de omul cel dinafara si lucreaza pentru acesta.

Din aceasta se vad faptele placute omului dinafara, dar urate de Dumnezeu, cum ar fi: mandria, iubirea de arginti, lacomia pantecelui, implinirea feluritelor pofte, vorba desarta, rasul, chefuirea, betia, rautatea, viclenia, minciuna, zavistia, lenea si altele. Iata plodul semanarii in trup, iar...